Heineken Music Hall en Tempo-Team verlengen partnership

Sinds de start in 2001 is Tempo-Team preferred supplier voor de personeelsdiensten van de Heineken Music Hall. Met de ondertekening van een nieuwe overeenkomst is deze samenwerking voor 3 jaar verlengd.

Naast de verzorging van alle payroll diensten wordt ook het backstage informatieprogramma uitgebreid, waarbij relaties van Tempo-Team bij een concertbezoek inzicht krijgen in de totale organisatie hiervan. Het partnership wordt verder onderstreept met Tempo-Team zichtbaarheid op de kleding van het bedienend personeel.

Algemeen Directeur Tempo-Team Kees Stroomer ziet in het wederom verlengen van de relatie een bevestiging van het wederzijdse vertrouwen in elkaars diensten: ’Het is toch bijzonder dat we al sinds de start van de HMH zo nauw samenwerken en dat we elkaar op meerdere fronten vinden. Wij zijn op al onze klanten trots, maar binnen de catering is de Heineken Music Hall een hele mooie referentie. Echt een duurzaam partnership.’

Namens de Heineken Music Hall ondertekende Directeur Birgitte de Winter het contract. Zij benadrukte de visie van haar organisatie om met leveranciers lange termijn relaties na te streven: ‘Het is goed om te kijken waar je elkaar kunt aanvullen en versterken. Dan krijgt de samenwerking extra diepgang en is daarmee meer solide. De co-creatie met Tempo-Team bevestigt dit.’

De Heineken Music Hall verzorgt jaarlijks vele concerten, zakelijke events en bijeenkomsten.