Geef u nu op voor de HR Proffie

Goed HR-beleid mag gezien worden!

Elk jaar gaat de HR Proffie jury op zoek naar het beste HR-beleid in Nederland om uiteindelijk ‘the best-of-the-best’ te waarderen met de HR Proffie Awards.

Dat is een mooi en inspirerend proces. Want alleen het meedoen geeft al veel energie. Daarnaast is het goed voor de positie van HR. Het geeft focus, maakt scherp en het draagt bij aan het positieve corporate imago van uw organisatie. En misschien nog wel belangrijker: het voedt de interne trots.

Twee prijzen

Bedrijven kunnen zich inschrijven voor twee prijzen.
De HR Proffie Beleidsprijs beloont die organisatie die heeft laten zien HR-beleid in de volle breedte en op een strategische manier in te zetten. En dit op een overtuigende, geïntegreerde en succesvolle wijze. De HR Proffie Veerkrachtprijs wordt toegekend aan die organisatie die heeft laten zien hoe HR goed kan inspelen op snel veranderende omstandigheden. Het gaat dan niet zozeer om het totale HR-beleid, maar bijvoorbeeld om één of enkele succesvolle HR-cases. Dat kan bijvoorbeeld een doordachte organisatieaanpassing zijn, nieuwe slimme wervingstechnieken, een succesvol opleidingsprogramma of een geslaagd cultuurveranderingsprogramma.

De HR Proffie staat bekend om haar zorgvuldig jureringsproces en het hoge niveau van jureren. Er zijn meerdere rondes waarbij de jury steeds dieper op de materie ingaat. Belangrijke onderdelen zijn o.a. bedrijfsbezoeken en presentaties van de genomineerden. Kortom: De HR Proffie laat niets aan het toeval over en is daarmee een prijs om terecht trots op te zijn.

De uitreiking

Op donderdag 20 november 2014 worden tijdens een feestelijk event de winnaars bekend gemaakt onder de inspirerende leiding van dagvoorzitter Rens de Jong.
Bekijk onderstaande folder voor meer informatie. Flyer HR Proffie 2014

Noot voor de redactie

Voor meer informatie of interviews kunt u contact opnemen met onze woordvoerder, of ga naar www.proffie.nl.