publicatiedatum: 

Tempo-Team op zoek naar nieuw reclamebureau

Pitchvraag focust op presentatie bureau

Diemen, 22 december 2015 – Tempo-Team is op zoek naar een nieuw reclamebureau en nodigt geïnteresseerden uit voor een kennismaking. Bureaus mogen de kennismaking naar eigen smaak invullen. Dus van een standaard bureaupresentatie tot een creatieve invulling van het merk. 

Reclamebureaus kunnen zich aanmelden voor donderdag 14 januari 2016 door een mail te sturen naar onderstaande contactpersonen, waarna een uitnodiging volgt tot kennismaking in de periode eind januari/begin februari. 

Janine Bos, directeur marketing en communicatie van Randstad Nederland: “Bij de keuze van een bureau is naast de klik uiteraard creativiteit en ervaring bepalend. Heeft het bureau een visie op onze markt en hoe denkt het impact te maken op onze doelgroepen?  We werken met ons team graag met een bureau dat uitdaagt en het mooie -en tikkeltje brutale- Tempo-Team verder brengt!”

Voor meer informatie en vragen over de inschrijvingsprocedure kunnen bureaus contact opnemen met Merel Gorter en Joost Heeroma