Vakantie vieren tijdens zomerbaan

Nu het schooljaar echt achter de rug is, breekt de periode van vakantiewerk aan. Een mooie tijd voor jongeren om wat bij te verdienen. Om deze periode naast nuttig ook gewoon heel leuk te maken, kunnen jongeren bij Tempo-Team hun vakantiewerk combineren met kamperen. Jongeren overnachten tijdens het vakantiewerk op een camping in de buurt van de vakantiebaan, op kosten van Tempo-Team. Er zijn campings in de provincie Zeeland, Tilburg en omstreken, nabij Venlo of in de omgeving Zwolle. Zo maken de jongeren van hun vakantiewerk een echte werkvakantie!

Overdag werken en ‘s avonds chillen voor de tent

De kans dat jongeren in de branches Transport, Detailhandel of Facility management een vakantiebaan vinden is het grootst. Verder is er vraag naar vakantiekrachten tijdens verschillende zomerse festivals in de omgeving van Amsterdam. Tijdens de werkvakantie kunnen jongeren genieten van de omgeving en de toerist uithangen in eigen land. Jongeren die werk en privé iets meer willen scheiden, kunnen ook 'gewoon' aan de slag in hun eigen omgeving. Er is immers vakantiewerk in heel Nederland

Van vakantiewerk naar werkvakantie

Overdag werken en in de avonduren met (nieuwe) vakantievrienden chillen voor de tent. Jongeren vieren op deze manier vakantie en verdienen een leuk zakcentje. Het verdiende salaris zetten jongeren vooral op hun spaarrekening (60%) of geven ze uit aan kleding (41%), uitgaan (29%) en studie (20%)*. Vind via werkvakantie.tempo-team.nl een overzicht van alle vacatures.

*Dit blijkt uit onderzoek van Ruigrok NetPanel in opdracht van Tempo-Team onder jongeren.

In de zomer gaat het werk gewoon door!

Met de vakantiekrachten van Tempo-Team weet je zeker dat jouw bedrijf deze zomer gewoon door blijft draaien. Vakantiekrachten van Tempo-Team, snel en gemakkelijk! Meld nu jouw vacature voor vakantiewerk aan.

Perscontacten

Media enquiries only.