Nationaal gastvrijheidsonderzoek

Nationaal gastvrijheidsonderzoek

Gastvrije organisaties zijn succesvoller

Uit het onderzoek dat TNS Nipo (nu Kantar TNS) heeft uitgevoerd in opdracht van JMW, hét horeca-uitzendbureau van Tempo-Team blijkt dat gastvrije organisaties succesvoller zijn dan minder gastvrije organisaties. Een conclusie die hoogstwaarschijnlijk impact heeft op de hospitality branche. In het nationaal gastvrijheidsonderzoek hebben restaurant- en hotelbezoekers aangegeven welke waarde zij hechten aan gastvrijheid. Daarnaast zijn verschillende specialisten, waaronder Thérèse Boer, Sander Allegro en Sybren Houtman gevraagd naar hun visie en praktische vertaling op de uitkomsten van het onderzoek. 

Vraag nu het nationaal gastvrijheidsonderzoek aan

Wil jij jouw gasten de ultieme gastbeleving laten ervaren? Ga direct naar de website van JMW en vraag dan het boekje met daarin de belangrijkste uitkomsten van het nationaal gastvrijheidsonderzoek aan. Dit onderzoek geeft je inzichten, handvatten en motivatie om ook voor jouw gasten de volgende stap te zetten naar meer gastvrijheid. Word een bovengemiddeld gastvrije organisatie en investeer in het onderscheidend vermogen van jouw organisatie.

Vraag het boekje aan via de website van JMW