De laatste updates in T-Point

Tempo-Team werkt voortdurend aan het verbeteren van T-Point, om het nog makkelijker en eenvoudiger voor u te maken. Zo volgen er gedurende ieder jaar optimalisaties. Wij zetten de belangrijkste updates voor u op een rij:

21 september 2016

Na deze release ondervindt u meer gebruiksgemak:

  • Schermen hebben een duidelijkere lay-out.

De volgende wijzigingen hebben alleen betrekking op opdrachtgevers van Tempo-Team Payrolling:

  • U heeft minder clicks nodig om tot een correcte aanmelding te komen. U blijft verantwoordelijk voor het kiezen van de productvorm, arbeidsomvang en inschaling. Nadat u deze gegevens heeft ingevoerd, ontvangt de medewerker via de e-mail een uitnodiging om zijn gegevens in te vullen. In verband met de privacywetgeving is de medewerker zelf verantwoordelijk voor het aanleveren van zijn persoonsgegevens, voorwaarden van uitzenden en detacheren, en legitimatie.
  • U kunt een medewerker van Tempo-Team Uitzenden of Inhouse Services makkelijk overzetten naar Payrolling. Dit kan binnen een termijn van 4 weken na de einddatum van de arbeidsovereenkomst bij Tempo-Team Uitzenden of Tempo-Team Inhouse Services.

Wat te doen voor 21 september?

De nog niet afgeronde aanvragen en verlengingen op 21 september gaan verloren. Daarom het advies om deze aanvragen voor 21 september af te ronden. Vanaf 21 september kunt u natuurlijk het nieuwe T-Point gebruiken voor de aanmeldingen en verlengingen.

16 februari 2016

Enkele functionaliteiten vindt u nu op andere plekken:

  • Werknemers en aanvragen zijn makkelijker te vinden met nieuwe filter- en sorteermogelijkheden
  • Indien u gebruik maakt van meerdere bedrijven, dan is het niet meer nodig om per actie het bedrijf opnieuw te selecteren
  • T-Point is nu ook mobielvriendelijk
  • De mogelijkheid tot het aanpassen van uw instellingen staat nu naast uw gebruikersnaam.