Werving en Selectie callcenter personeel

Zoek je callcentermedewerkers? Dat wordt steeds lastiger. Er worden steeds hogere eisen gesteld aan callcentermedewerkers en daarnaast wordt de kandidatenmarkt steeds krapper. Dat betekent dat het alleen maar meer tijd zal kosten om die kandidaat te vinden die je zoekt. Via Tempo-Team kun je de werving en selectie van callcentermedewerkers uit handen geven.

Werving en Selectie

Bij Werving en Selectie neemt Tempo-Team het volledige werving en selectieproces over. De kandidaat komt direct op contract bij jouw organisatie, jij betaalt ons een eenmalige fee. Daarbij letten we erop dat kandidaten klantgericht, betrouwbaar en deskundig zijn. Wij garanderen een succesvolle match. Zo niet: geld terug. Vraag vrijblijvend een offerte aan of geef direct je vaste vacature aan ons door.

Voordelen

  1. Gegarandeerd de beste kandidaat. Komt de kandidaat onverhoopt de proeftijd niet door? Dan krijg je je geld terug, ongeacht de reden. Dat is onze geen match, geld terug garantie. Check hier de voorwaarden.
  2. Bespaar tijd. Searchen, kandidaten benaderen, vacatureteksten schrijven, plaatsen op jobboards, CV’s checken, sollicitatiegesprekken inplannen en voeren, kandidaten afbellen, tweede rondes etcetra. Een ondernemer is gemiddeld 42 uur kwijt aan het vinden van een nieuwe werknemer. Die tijd nemen wij uit handen.
  3. Geld besparen. Naast veel tijd kost de zoektocht naar de beste werknemer ook geld. Bijvoorbeeld voor het plaatsen van advertenties, naast bovengenoemde uren. Gemiddeld is een ondernemer € 11.266,- kwijt* aan kosten voor een werving- en selectietraject.

Meer weten over Werving en Selectie van callcenter medewerkers?

Vraag vrijblijvend een offerte aan of deel meteen je vaste vacature met ons. Liever telefonisch contact? Bel dan onze Vaste Lijn op 0800-0614.

* Onderzoek van SSI in opdracht van Tempo-Team