Medewerkers zijn tijdens de eerste week ingeschreven bij de verzekeraar Holland Zorg.
Als je geen BSN-nummer hebt, dan moet je het eerst aanvragen bij de RNI kantoren. Zonder BSN kunnen wij de verzekering niet regelen.
Andere reden waarom je niet verzekerd bent :
- Vorige werkgever heeft je niet op tijd afgemeld bij de andere verzekeraar. In dit geval moet de medewerker contact opnemen met de oude werkgever en vragen om zijn verzekering af te sluiten. Daarna kunnen wij medewerker melden bij Holland Zorg
- Je hebt een privé verzekering
- Medewerker (vrouw) heeft tijdens registratie bij RNI meisjes naam doorgegeven en daarna haar naam veranderd. Het systeem pakt deze naam niet omdat tijdens registratie een andere naam opgegeven is. in dit geval moet je dit met de Gemeente geregeld worden. Na het aanpassen van de nieuwe naam kunnen wij de verzekering regelennieuwe naam aangepast en daarna wij kunnen verzekering regelen voor medewerker.
Is de medewerker niet ingeschreven? Wij gaan de medewerker z.s.m aanmelden bij Holland Zorg. In bovenstaande situatie zijn er twee oplossingen, wij kunnen met terugwerkende kracht de medewerker melden bij Holland Zorg of inhouding voor verzekering terugbetalen aan de medewerker.