Op zoek naar een secretaresse of secretariaatsmedewerker? Plaats je vacature nu gratis!

Snel ondersteuning nodig op kantoor? Onze secretaresses staan voor je klaar! Ze nemen je planning van je over en bewaren het overzicht, zodat jij je kunt bezighouden met belangrijkere zaken. De taken van je secretaresse of secretariaatsmedewerker kunnen heel breed zijn, maar hij of zij zorgt er in ieder geval dat alle telefoontjes afgehandeld worden en ontvangt je bezoekers! Bekijk hieronder hoe wij je nieuwe secretaresse vinden. Plaats je vacature gratis online en wij regelen de rest! Handig: als je ons telefonisch spreekt, regelen we ook meteen toegang tot je online omgeving in Mijn Tempo-Team. Hier zie je 24/7 een mooie selectie aan kandidaten! Liever zelf aan de slag? Ook dan vind je hier superhandige recruitment tips die je verder helpen.

Liever meteen even bellen? 👇 Dat kan op 020-3057798.

Plaats direct je vacature Bel ons meteen!

Of plan een terugbelverzoek in.

Op deze pagina: 

Hoe makkelijk vind je op dit moment secretariaatsmedewerkers?

Arbeidsmarkt

De arbeidsmarkt voor secretaresses is gemiddeld tot krap. Hangt ervan af waar je organisatie zich bevindt! Vooral in de Randstad staan veel vacatures open voor goede secretaresses.
Aantal kandidaten in onze database Voor de functie van secretaresse hebben we wel 23.000 kandidaten in onze database. We stellen je dus zó aan je nieuwe collega voor!
Opleiding en uren Onze secretaresses en secretariaatsmedewerkers hebben een mbo-diploma. Dit zijn voornamelijk functies tussen de 32 en 40 uur per week.
Salaris Een secretaresse verdient gemiddeld tussen de €14,50  en €19,50 per uur. Bekijk hier wat het jou gaat kosten.
Voorkeuren Secretaresses en secretariaatsmedewerkers vinden vooral een fijn salaris belangrijk. Ook de werksfeer en de inhoud van het werk zijn belangrijk voor hun motivatie!
Vergelijkbare functies

Misschien ben je ook wel op zoek naar een: 

Meteen gebruikmaken van onze database met meer dan 23.000 potentiële kandidaten? Plaats direct je vacature en we zoeken met je mee!

Plaats je vacature

De do's en dont's voor het werven van secretaresses

Zo vinden wij jouw secretariaatsmedewerker!

Je secretaresse is heel belangrijk voor je organisatie. Of het nou gaat om het versturen van je zakelijke e-mails, het plannen van je vergaderingen of het beheren van je agenda, je secretariaatsmedewerker regelt het voor je. Belangrijk dus dat je op je secretaresse kunt vertrouwen. Onze secretariaatsmedewerkers werken zelfstandig, zijn integer en hebben een proactieve houding. Daar kun je van op aan!

En verder selecteren we op deze vaardigheden:
Plannen en organiseren: Je secretaresse plant heel wat af op een gemiddelde werkdag. Vergaderingen inplannen of de agenda beheren, je secretariaatsmedewerker draait er zijn hand niet voor om. We zorgen dat onze secretaresses altijd het overzicht bewaren.
Communicatieve vaardigheden: Je secretaresse is het aanspreekpunt voor je organisatie. De eerste die je aan de telefoon krijgt dus! Daarom selecteren we ook op communicatieve vaardigheden. 
Zakelijke e-mails opstellen: Een afspraak met een klant maken, het versturen van zakelijke voorstellen: op je secretaresse wil je vertrouwen. We selecteren onze secretaresses daarom ook op vaardigheden zoals het opstellen van zakelijke e-mails. 
Projectbeheer: Je secretariaatsmedewerker houdt het overzicht over je hele organisatie en de projecten waar jullie mee bezig zijn. Fijn, want er houdt dus altijd iemand een oogje in het zeil. 😉 

Vacaturetekst live en dan.. achterover leunen? Echt niet! Gezien de schaarste van dit profiel is in actie komen super belangrijk! Dat wij 23.000 kandidaten in onze database hebben zitten komt omdat we áltijd proactief werven op deze belangrijke doelgroep. En zit jouw nieuwe collega er nog niet tussen? Dan zetten we een extra stapje bij. Wat doen we om jouw kandidaat te vinden?

👉Sociale media: wij bereiken maandelijks meer dan 400.000 mensen via onze social kanalen
👉Searchen: onze recruiters zijn pro in het vinden van de beste kandidaat via bijvoorbeeld Monsterboard, Werk.nl en Jobbird en LinkedIn.
👉Topwerkgeverspagina: niets is leuker dan voor een goede werkgever te werken. En hoe wij dat de kandidaten laten weten? Door onze topwerkgeverpagina’s!
👉Videotures: hoe leuk is het om bij jou te werken? Nou, zo leuk! Met onze videotures geven we kandidaten een inkijkje in hun toekomstige werkplek. Check hier de videotures!  

Liever zelf doen? 
Een secretariaatsmedewerker vind je niet vanzelf. Daarom hebben wij de recruitment Big Five voor je op een rijtje gezet!
Stap 1: Zó bepaal jij de juiste functie-eisen voor jouw functieprofiel
Stap 2: Schrijf in 6 stappen een wervende vacaturetekst
Stap 3: Zoekstrategieën om de beste match te vinden!
Stap 4: Kies de meest geschikte kandidaat
Stap 5: Werknemer gevonden? Tijd voor de onboarding!

Onze opleidingen en trainingen voor secretaresses:

We helpen onze secretaresses zich te ontwikkelen!  Op ons platform Mijn Groei in Mijn Tempo-Team volgen onze kandidaten gratis trainingen. Zo worden ze nog beter in hun werk! Deze trainingen bieden we onze secretaresses aan:

  • Timemanagement
  • Spannend vergaderen
  • Ik notuleer
  • Het 80 - 20 principe (meer bereiken in minder tijd)
  • Overstappen naar office
  • Excel compleet

Secretaresse gezocht? Zo berekenen we de kosten!

We vinden je nieuwe collega in no-time! Binnen 24 uur nemen we contact met je op en helpen we je verder. Maar natuurlijk ben je ook benieuwd naar de kosten. De prijs hangt af van de schaarste op de arbeidsmarkt, het bruto salaris van je nieuwe medewerker en de regio. Lees hier hoe de kosten bepaald worden! Je betaalt pas wanneer je nieuwe collega start. Plaats je vacature snel: na het plaatsen van de vacature laten we je direct zien hoeveel het gaat kosten! 

Plaats je vacature

Op zoek naar nieuw personeel? Geef je vacature aan ons door!

Heb je personeel nodig, maar geef je dit graag uit handen? Tempo-Team regelt het voor je! Geef je vacature door en wij nemen snel contact met je op,

Heb je een vraag? Anne staat voor je klaar!

Anne Maas

Vrolijke klantconsultant