Contact met Tempo-Team

Je kunt op verschillende manieren in contact komen met ons! 

✅ Chatbot Teddy

Vraag het Teddy! Onze chatbot weet (bijna) alles ;) En anders kun je altijd vragen of Teddy je een mop vertelt.

✅ Veelgestelde vragen

Wist je dat heel veel vragen al eens gesteld zijn? Check anders onze meestgestelde vragen, wie weet staat jouw vraag er ook tussen.

✅ Social media

Snel direct contact? Ons webcare team reageert binnen een half uur!  Zij zitten klaar voor je tussen 8:00 en 21:00 doordeweeks en 10:00 en 18:00 in het weekend. Je vindt ons onder andere op:

✅ Contactformulier

Liever een mail sturen? Dat kan via het contactformulier. We reageren zo snel mogelijk op je vraag.

  • Specifieke vraag over payrolling? Dan vul je dit contactformulier in
  • Specifieke vraag over Otter-Westelaken? Dan vul je dit formulier in

✅ Bel een vestiging

Liever één van onze collega’s aan de lijn? Hier vind je onze vestigingen en hun telefoonnummers. 

✅ Klachtenlijn

Niet tevreden met onze dienstverlening? Wij horen het graag. Je kan een klacht indienen  bij onze Klachtenlijn via dit contactformulier: Meld een klacht | Report a complaint 

✅ Datalek? Meld het direct!

Een datalek is een situatie waarin jij of een ander onbedoeld inzage heeft in persoonsgegevens die niet voor jou, of die ander, bestemd zijn. Indien je een (vermoedelijk) datalek bent tegengekomen verzoeken wij je dit direct bij ons te melden.

Gebruik hiervoor het formulier Melden datalek | Report a data breach | Zgłoś naruszenie danych

✅ Melden van een kwetsbaarheid op de website 

We stellen ons graag kwetsbaar op, maar niet té kwetsbaar. Mocht je daarom iets tegengekomen op onze website waarvan je denkt 'hier klopt iets niet'. Laat het ons weten! Samen zorgen we ervoor dat jouw gegevens veilig zijn en blijven. Meld een kwetsbaarheid direct | Report a vulnerability

 

Zoek een vestiging

Zoek je een vestiging van Tempo-Team in de buurt? Deze vind je in ons overzicht!