Opleidingen in de Callcenter branche

Doelgericht bellen als callcenteragent

Tempo-Team biedt diverse callcenter vacatures voor gevarieerde klanten. Bij ons krijg je niet alleen een leuke baan, we leiden je ook op tot een beller die doelgericht te werk gaat. Hiervoor hebben we de modulaire Callcenter Training ontwikkeld. Deze is opgebouwd uit een algemene module, een module inbound (jij wordt gebeld) en een module outbound (jij belt de klant of prospect).

Elke module bestaat uit een deel theorie en een deel rollenspellen. Ook wordt de training soms uitgebreid met een klantspecifieke module waardoor je nog beter op je werk wordt voorbereid.  

Inhoud van de training

De training is opgebouwd uit de volgende modules:

  • Algemene module callcenter: aandacht voor persoonlijke presentatie, telefonische communicatie, telefoonbehandeling, luistervaardigheid, gespreksopening en -afsluiting. De algemene module wordt altijd in combinatie met de in- of outbound module gegeven.
  • Module inbound: gericht op callcenter functies waarbij je binnenkomende telefoontjes behandelt. Aandacht voor o.a. probleemanalyse en klachtenafhandeling.
  • Module outbound: gericht op callcenter functies waarbij je zelf bedrijven of particulieren belt. Aandacht voor o.a. verkoopgesprek en koopsignalen.
  • Klantspecifieke module: Naast twee van de drie bovenstaande modules kunnen er bij bepaalde opdrachtgevers product- of processpecifieke trainingen worden toegevoegd.