Bespaar tijd met Mijn Tempo-Team

Met één klik alle informatie over je werknemers inzien? Of super simpel de werktijden van je werknemers registreren met een vingerscan? Mijn Tempo-Team is de oplossing! Besteed minder tijd aan je administratie en planning en reken op meer tijd voor andere zaken in je bedrijf.

Met onze online oplossingen worden je diensten geautomatiseerd en dus (veel) efficiënter. Dat scheelt in kosten en vooral in je tijd! Dus meer ruimte voor andere projecten en klussen! Bekijk de online oplossingen.

  1. Klantenportal: krijg eenvoudig inzicht in alle zaken als opdrachtbevestigingen en urendeclaraties. 
  2. Koppeling met je huidige registratiesysteem: je eigen tijdsregistratiesysteem met de efficiëntie van Tempo-Team.

De stappen ondernomen? Lekker bezig! Dan ben je ook klaar voor de rest van onze online diensten. Bekijk maar eens de pagina over onze diensten

Het Rode Boekje 2019

Pittige kost, lekker uitgelegd; dat is waar het Rode Boekje voor staat! Het Rode Boekje geeft kort en krachtig antwoord op vragen die je kunt hebben over arbeidswetgeving. Vraag 'm snel aan!

Meer weten over onze digitale oplossingen?

Wij hebben slimme tools om werkprocessen te automatiseren en te optimaliseren. Loopt het bij jou nog niet helemaal vlekkeloos? No problemo. We helpen je verder. Neem even contact met ons op en dan kijken we samen hoe het beter kan.