Het melden van een klacht

Tempo-Team vindt de kwaliteit van dienstverlening erg belangrijk. Daarom nemen wij iedere klacht serieus. Wanneer er een klacht is over de dienstverlening van Tempo-Team, dan ontvangen wij deze graag. Zo kunnen wij onze dienstverlening verder optimaliseren. Tempo-Team heeft een klachtenregeling voor zowel werkgevers als werknemers.

Klachtenlijn

Heb je een klacht over de dienstverlening van Tempo-Team en kom je er met je contactpersoon op de vestiging niet uit, dien de klacht dan in via de gratis klachtenlijn 0800 777 71 11 of via het onderstaande klachtenformulier. Binnen twee werkdagen krijg je een reactie op je klacht. Een anonieme klacht kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.

Klachtenprocedure

De ontvanger van de klacht registreert de klacht op het klachtenformulier van Tempo-Team. Hij of zij leest de omschrijving van de klacht net zolang voor totdat de klant zich hiermee helemaal akkoord verklaart. Hij of zij informeert de klant over de verdere behandeling van de klacht.

De verantwoordelijke manager wordt direct geïnformeerd, zodat er zonder vertraging actie ondernomen kan worden. Per e-mail ontvangt de manager het klachtenformulier. De manager neemt uiterlijk binnen twee werkdagen nadat de klacht bij de kwaliteitslijn is binnengekomen contact op met de klant. De klacht wordt zo mogelijk meteen opgelost of er wordt afgestemd welke maatregelen kunnen worden getroffen.

Na behandeling van de klacht vult de manager het klachtenformulier volledig in en stuurt dit terug naar het Centrale Meldpunt Klachten.

Tempo-Team gaat zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens, conform ons Privacystatement.

Klachtenformulier voor werknemers

Bekendheid met klachtenregeling *
Tempo-Team gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens *

    Zoek een vestiging

    Zoek je een vestiging van Tempo-Team in de buurt? Deze vind je in ons overzicht!

    Inloggen Mijn Tempo-Team

    Met je Mijn Tempo-Team account heb je eenvoudig inzicht in gewerkte uren van je medewerkers, declaraties en meer!