Snel en flexibel personeel met onze 18-uursdienst!

🙏 Speciaal voor onze klanten | 💡Altijd een oplossing | 🕖Buiten kantoortijden

Soms ontstaan er onverwachte situaties waarbij snel extra personeel nodig is. Met de 18-uursdienst van Tempo-Team ben je verzekerd van een flexibele en betrouwbare oplossing voor last-minute personeelsvragen. Of het nu gaat om ziekte, drukte of een plotselinge wijziging in de planning: wij staan voor je klaar, ook buiten reguliere kantooruren, in het weekend en op feestdagen.

Bel 020-5236155

⚠️ Dit nummer is voor buiten kantoortijden. Neem tijdens kantoortijden contact op met je vaste contactpersoon van Tempo-Team of bel 020 569 5922.

Wat is de 18-uur bereikbaarheidsservice?

Onze 18-uurs bereikbaarheidsdienst is speciaal ontwikkeld voor bestaande klanten die gebruikmaken van het planningssysteem iPlan. Van 05:30 tot 23:30 kun je ons telefonisch bereiken.

Buiten kantoortijden? Bel 020-5236155

Binnen kantoortijden? Bel jouw contactpersoon of 020-569 5922.

De service ondersteunt je bij:

  • Ziekmeldingen van flexwerkers (wij informeren proactief de klant en regelen zo nodig vervanging)

  • Ontbrekend personeel

  • Opschaling bij meer werk dan verwacht

  • Afschaling bij minder werk

Omdat wij een bereikbaarheidsdienst zijn, beschikken we niet over dezelfde klant-specifieke kennis als je vaste contactpersoon. Wel kunnen we via het plansysteem veel informatie opzoeken om je zo goed mogelijk te helpen. We werken uitsluitend telefonisch en bellen je zo snel mogelijk terug als we even in gesprek zijn. Houd daarom je telefoon bij de hand.

Dit levert de 18-uurs bereikbaarheidsservice je op!

Met onze 18-uursdienst ben je verzekerd van snelle en flexibele inzet van personeel, precies wanneer jij het nodig hebt. Dit voorkomt productie- en serviceverlies door personeelstekorten en zorgt ervoor dat je altijd kunt opschalen of afschalen op basis van de actuele situatie. De bereikbaarheid van 05:30 tot 23:30, ook in het weekend en tijdens feestdagen, garandeert continuïteit en rust voor jouw organisatie. Zo houd je grip op je personeelsplanning zonder zelf 24/7 bereikbaar te hoeven zijn. Dankzij deze service ervaar je optimale flexibiliteit en ondersteuning, precies afgestemd op jouw bedrijfsbehoeften.

Meer weten over de 18-uursdienst?

Onze mensen vertellen je graag meer over deze service van Tempo-Team.

Dit zeggen onze klanten:

De 18-uurservaring van Bakkersland

'Onvoldoende personeel betekent bij ons productieverlies. Dat willen we hoe dan ook voorkomen. Dat kan met de 18-uursdienst van Tempo-Team. We kunnen snel extra personeel inzetten. Dat is voor onze service onmisbaar en cruciaal voor het productieproces.

De 18-uurservaring van Hotel Okura

'Dankzij de 18-uursdienst kunnen wij buiten kantoortijden een beroep op Tempo-Team doen. Deze service waarderen wij zeer. Zeker als wij ad hoc extra personeel nodig hebben voor een partij of bij ziekte.'

Veelgestelde vragen over onze bereikbaarheidsservice

  • Kan ik buiten kantoortijden zo adhoc diensten invullen?

    Zeker! 

    Sta jij overwachts met te weinig mensen op de werkvloer? Dan kan je ons bellen. Wij zoeken in ons systeem die jouw dienst alsnog kunnen invullen. 

  • Ik ben geen klant bij Tempo-Team, kan ik dan ook bellen?

    Nee, helaas niet. 

    Wel kun je je als klant aanmelden. Dan staan we heel snel ook voor jou klaar. 
    Meld je vacature aan

  • Welke andere diensten bieden jullie aan?

    Eigenlijk helpen we je met alles rondom het vinden en houden van personeel. Denk aan: 

  • Ik wel zelf personeel werven, hoe pak ik dit aan?

    Om je te helpen met het zelf werven en selecteren van je nieuwe collega, hebben we verschillende tips en tricks op een rijtje gezet. 

    Aan de slag!