T-Point app: aanmeldproblemen & overige vragen

Zijn er problemen bij het downloaden of aanmelden van de T-Point app? Lees eerst de meest voorkomende redenen van problemen met aanmelden. Lukt het dan nog niet? Geef dit dan aan ons door via onderstaand contactformulier.

Problemen met downloaden of aanmelden?

De T-Point App is beschikbaar voor Android 3.0 en hoger en iOS 7 en hoger. Voldoet jouw device aan deze eisen, maar lukt het toch niet om je aan te melden? Dan kan dit komen door: 

Je hebt geen internet

Om je aan te melden in de app dient je device verbonden te zijn met internet.

Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord ingevuld

Als je je gebruikersnaam bent vergeten dan kun je deze opnieuw opvragen. Als je je wachtwoord bent vergeten kun je via de getoonde melding op de website een nieuw wachtwoord aanvragen.

Je wachtwoord is verlopen

Je wachtwoord kan verlopen zijn doordat je een nieuw wachtwoord hebt aangevraagd, maar deze nooit opnieuw hebt ingesteld. Je kunt dit oplossen door een nieuw wachtwoord aan te vragen en een nieuw wachtwoord in te stellen.

Je account is geblokkeerd

Wij blokkeren je account als je meer dan 5 keer een verkeerd wachtwoord hebt ingevuld. Je moet in dat geval 30 minuten wachten voordat je het nog een keer kan proberen. Het is verstandig, als deze situatie zich voordoet, om je wachtwoord opnieuw aan te vragen

Problemen en/of overige vragen

Lijkt jouw probleem niet te liggen aan bovenstaande situaties? Of heb je andere problemen met de app? Laat het ons weten via onderstaand formulier. De ontwikkelaars van de app onderzoeken je probleem zo snel en goed mogelijk.

Stel je vraag over de T-Point app

Alle cijfers achter elkaar, b.v. 0612345678

Merk + type, b.v. Samsung Galaxy S5

B.v. Android KitKat 4.4.4

bv. 2.3.0

gebruikersnaam_registratie