Werken bij Sitel

Klanten echt goed kunnen helpen met allerlei vragen over hun product of dienst via telefoon, chat, mail of social media, voor grote én kleinere onbekende merken, dat kan bij Sitel! Teamspirit en volop gezelligheid ervaar je direct terug bij Sitel, waar je samenwerkt met meer dan 300 collega’s. Je kunt flexibel werken, zowel overdag als in de avonden en weekenden. 

Vind je het een uitdaging om klanten de beste service te bieden? Bekijk dan onderstaande vacatures en solliciteer direct!

Nu even geen vacatures beschikbaar

Maar niet getreurd! We hebben nog vééél meer vacatures. Kijk zelf maar!

Wat biedt Sitel jou?

  • Betaalde trainingen
  • Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling
  • Borrels en teamactiviteiten
  • Kans op vast dienstverband
  • Mogelijkheid om internationaal door te groeien

Veelvoorkomende vacatures

Sitel biedt diverse vacatures aan op de locaties in Best en Almelo. Je kunt komen te werken op de klantenservice van een grote internationale webshop of in het webcare team van de Mediamarkt. Bekijk meer veelvoorkomende functies.

Medewerker klantenservice Mediamarkt

Bij de klantenservice van MediaMarkt help je klanten van Mediamarkt telefonisch, per mail of per chat met vragen of problemen over openingstijden, voorraden, bestellingen, levertijden en retourneren van pakketjes. Daarnaast help en adviseer je de klanten over alle mooie producten en gadgets van de Mediamarkt.

Klantenservice medewerker internationale webshop

Voor één van de grootste webshops ter wereld ben jij verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen van voornamelijk Nederlandse klanten, zowel telefonisch als per mail. De vragen kunnen gaan over producten, bestellingen of eenvoudige technische onderwerpen. Daarnaast informeer je klanten over lopende acties. Het bieden van dé BESTE service staat voorop! 

Helpdeskmedewerker ICT

Als helpdeskmedewerker ICT voor de zakelijke markt bij Sitel in Best adviseer je klanten en ondersteun je ze in het aandragen van oplossingen omtrent de afgenomen producten. Vragen kunnen gaan over zakelijke laptops, printers en pc’s. Jij bent verantwoordelijk voor een correcte afhandeling van het incident. Je hebt voornamelijk telefonisch contact met klanten en/of per mail. Je werkt in een specialistisch team waarbij klanttevredenheid hoog in het vaandel staat. 

De nieuwste vacatures in je mailbox

Een nieuwe baan bij jou in de buurt? Wij geven je elke dag een seintje! Zo mis je nooit die leuke baan en ben je als eerste op de hoogte.