Werken bij Swiss Sense

Swiss Sense is een unieke, jonge en snelgroeiende retailorganisatie, in de markt van slaapcomfort. Met het hele proces van ontwerp, product en verkoop van boxsprings en matrassen in eigen hand, is Swiss Sense uitgegroeid tot een toonaangevende speler in de markt. Momenteel zijn er ruim negentig eigen winkels in Nederland, België en Duitsland en is Swiss Sense nog lang niet uitgegroeid. Het hoofdkantoor én distributiecentrum bevinden zich in Uden. Meer dan 600 medewerkers werken bij Swiss Sense op het hoofdkantoor en distributiecentrum in Uden, en in de Swiss Sense winkels. Vakmanschap, kwaliteit en innovatie staan centraal binnen de organisatie Swiss Sense. De cultuur kan getypeerd worden als informeel, open en hands on.

Nu even geen vacatures beschikbaar

Maar niet getreurd! We hebben nog vééél meer vacatures. Kijk zelf maar!

Wie is Familie Diks

Familie Diks, beddenspecialist met al bijna 100 jaar ervaring als beddenmaker. Sinds 1918 fabriceren zij bedden in het Brabantse Uden en vanaf 2005 verkopen zij de in de winkels. Een groot deel van de producten produceren zij in eigen fabriek. Zij geloven erin dat de ervaring en opgebouwde kennis door de jaren heen een optimaal slaapsysteem garanderen. Alle boxsprings zijn handmatig vormgegeven met oog voor detail en kwaliteit, wat terug te zien is in de gebruikte materialen en technieken die bijdragen tot een optimale ventilatie, verstelbaarheid en ondersteuning. Zij zorgen er voor dat de gebruikte materialen voldoen aan de hoogste normeringen wat resulteert in optimaal comfort.

Vacatures bij Swiss Sense

Werken bij Swiss Sense betekent deel uitmaken van een toonaangevend bedrijf waar ontwikkeling en innovatie voorop staat. Dit betekent dat je veel kansen krijgt om jezelf te ontwikkelen. Zo kun je bijdragen aan een bedrijf waar getalenteerde mensen met creativiteit, expertise en passie nauw met elkaar samenwerken om doelen te realiseren. Specifieke, veel voorkomende functies bij Swiss Sense zijn: 

Customer Care medewerker

Als callcenter medewerker maak je onderdeel uit van een klantgericht team en ben je voornamelijk verantwoordelijk voor snelle en service gerichte afhandeling van inkomende telefoongesprekken en e-mails. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en geen gesprek is hetzelfde. Met een goed inlevingsvermogen weet jij klanten op een correcte en prettige wijze te woord te staan. Je gaat vragen beantwoorden, klachten behandelen en je schakelt zo nodig met collega’s van de back office. Daarnaast verricht je lichte administratieve werkzaamheden.

Magazijnmedewerker

Na het solliciteren op deze baan hoef jij in ieder geval niet meer naar de sportschool! Als magazijnmedewerker bij dit jonge en groeiende bedrijf ben jij constant in beweging met de binnenkomende en uitgaande producten. Met een magazijn zo groot als acht voetbalvelden staat verveling niet in het woordenboek; we zoeken aanpakkers die de schouders er onder willen zetten. Binnen het bedrijf zijn er verschillende afdelingen waar je ervaring op kan doen; hard werken wordt beloond. Je werkt in dagdienst, start om 07:00 en eindigt om 16.00 uur.

Bijrijder

De werkzaamheden zijn behoorlijk zwaar, dus het is belangrijk dat je fysiek uitstekend in orde bent. Je gaat dagelijks naar ongeveer 10 klanten waar je samen met een ervaren chauffeur op locatie het product mag monteren. Het is belangrijk dat je representatief bent en dat je eventuele klachten van klanten serieus neemt, terugkoppelt of zelf oplost. Het is daarnaast van belang dat je stevig in je schoenen staat.
De werkzaamheden zijn van maandag tot en met vrijdag en starten vroeg op de ochtend. Het is daarom belangrijk dat je over eigen vervoer beschikt omdat het openbaar vervoer dan nog niet rijdt. Hoe laat je precies klaar bent met werken, is afhankelijk van je route maar gemiddeld werken bijrijders 8 tot 12 uur per dag.

Facilitair medewerker

De afdeling Facilities is dagelijks bezig met de inrichting en het onderhoud ten behoeve van de winkels in binnen- en buitenland en het kantoor en centrale magazijn in Uden. Het team bestaat uit 5 personen. Als spin in het web zijn in dit team 2 medewerkers belast met organiserende en administratieve taken. Zij zijn het eerste aanspreekpunt voor alle locaties, leveranciers en servicebedrijven.

Medewerker planning

Als outbound medewerker maak je onderdeel uit van een klantgericht team en ben je verantwoordelijk voor het inplannen van leverafspraken met de klant. Bij het inplannen van een leverafspraak houd je rekening met zowel de wens van de klant als de mogelijkheden binnen onze planning. Om misverstanden te voorkomen; het gaat hier om (warm) outbound bellen: de klant koopt een product en de levering hiervan moet ingepland worden. Jouw kerntaak is het inplannen van afspraken, veel afspraken. Niet de meest afwisselende werkzaamheden, wel dankbaar werk en daarbij ben je onderdeel van een leuk team en tof bedrijf. De sfeer op de afdeling is belangrijk, drie dagen werken is mogelijk, salaris is marktconform.