Receptioniste(s) of facilitair medewerkers nodig? Wij helpen je aan het beste hospitality team!

Je weet wat ze zeggen; je hebt maar één kans op een eerste indruk. En wij zijn het daar he-le-maal mee eens! Bij een negatieve eerste indruk sta je als bedrijf namelijk al gelijk 1-0 achter, maar met goed getrainde receptionisten, gastvrouwen/gastheren en facilitair medewerkers kun je ervoor zorgen dat je de wedstrijd wint! Maar hoe zorg je nou precies voor een positieve eerste (en laatste) indruk? Door klanten altijd het gevoel te geven dat ze welkom zijn bijvoorbeeld. Door aandacht te besteden aan persoonlijk contact en om ervoor te zorgen dat de ontvangstruimtes netjes op orde zijn. Dit alles valt of staat met de juiste gastvrije en kundige mensen op de juiste plek. Ons zusterbedrijf SPARQ focust zich namens Tempo-Team volledig op het perfectioneren van de ontvangst in het bedrijfsleven, overheidsinstellingen en scholen. Zij hebben jarenlang ervaring in de ontvangst en zijn daar dag in, dag uit mee bezig. Hoe fijn is dat?

Plaats direct je vacature Neem contact op  

Op deze pagina lees je:

Facilitair en ontvangst personeel: deze profielen kunnen we voor je verzorgen!

Wij kunnen jou als bedrijf op alle fronten omtrent de ontvangst helpen, adviseren en ondersteunen. Te beginnen met de juiste medewerkers. 

  • Receptionist(e)
    Onze receptionisten zijn het visitekaartje van jouw bedrijf. Ze zijn het eerste aanspreekpunt voor zowel interne medewerkers als externe gasten. Ze zorgen voor een warm welkom en doen er alles aan om medewerkers en gasten zich thuis te laten voelen. Daarnaast kunnen ze ondersteunende taken uitvoeren zoals licht administratief werk of het beheren van vergaderzalen.

  • Gastheer of gastvrouw
    Onze gastheren en gastvrouwen zorgen ervoor dat jouw gasten op een gastvrije manier ontvangen en begeleid worden. Zo kunnen ze helpen bij het aannemen van jassen en tassen, het uitdelen van eventuele benodigdheden en helpen ze de gasten verder op weg.

  • Servicedesk medewerker
    Onze servicedesk medewerkers zorgen ervoor dat alle vragen, klachten en verzoeken rondom facilitaire zaken goed worden gedocumenteerd. Daarnaast houden ze desbetreffende personen op de hoogte van de status van hun vraag, klacht of verzoek.

  • Facilitair medewerker
    Onze facilitaire medewerkers zorgen ervoor dat alles op locatie op rolletjes verloopt. Een scherm stuk op een werkplek? Geen probleem! Een vergaderzaal ombouwen? Komt voor elkaar! Verlichting stuk? Zij fixen het!

  • Hospitality of facility coördinator
    Zoek je iemand die kan plannen, organiseren, delegeren en coördineren? We kunnen je ook helpen aan hospitality en facility coördinatoren!

Deze bedrijven kiezen ook voor onze talenten

Onze diensten: dit kunnen wij voor je betekenen

Naast het feit dat we er alles aan doen om de juiste profielen voor jouw bedrijf te vinden, bieden we bij SPARQ nog veel meer diensten aan. Van uitzenden tot poolmanagement en van werving & selectie tot volledige ontzorging.

Uitzenden

Wanneer je op korte termijn vakkundige ontvangst- of facilitaire medewerkers nodig hebt, is uitzenden een goede optie. Op basis van jouw wensen en eisen kijken we of we iemand in onze pool hebben die daaraan voldoet. Is dat niet zo? Dan zetten we een vacature uit. Een groot voordeel van uitzenden is dat wij formeel gezien  de werkgever zijn. Daarmee loop jij weinig risico en zijn wij verantwoordelijk voor de administratie en ziekterisico’s. 

Uitzenden is een hele geschikte optie wanneer je vervanging zoekt voor tijdelijke uitval. Maar ook wanneer je te maken hebt met seizoenspieken en -dalen. 

Poolmanagement

Hou je van zekerheid en wil je je service altijd op hoog niveau houden? Met behulp van poolmanagement kunnen we speciaal voor jou een pool van flexibele medewerkers creëren. Deze receptionisten zijn ingewerkt bij jou op locatie en kunnen altijd inspringen wanneer je vaak te maken hebt met ziekteverzuim of vakanties. De grootte van de pool wordt bepaald op basis van de verwachte ‘onverwachte’ inzet.

Ontzorging

Wanneer je kiest voor ontzorging nemen wij alles rondom jouw ontvangst uit handen. Hoe we dat doen? Met behulp van een site manager! Deze persoon heeft volledige focus op jouw receptie en zorgt ervoor dat zowel de roostering, planning als operationele aansturing tot in de puntjes geregeld worden.

Werving & selectie

Ben je op zoek naar een ervaren medewerker maar lukt het niet om deze persoon te vinden? Met behulp van werving & selectie nemen wij het hele recruitmentproces van je over. We stoppen pas tot er een goede match is tussen jou en jouw nieuwe werknemer.

Trainingen op maat

Heb jij je team al helemaal compleet maar wil je ze extra motiveren en inspireren? Wij bieden trainingen op maat aan. Afhankelijk van jouw verbeterwensen zorgen we voor een perfect aansluitende training. Denk bijvoorbeeld aan training in hoe je op een gastvrije manier mensen via de telefoon te woord kunt staan. Of hoe je ervoor zorgt dat een gast zich direct welkom voelt wanneer hij of zij jouw kantoor binnenstapt.

Verbeteradvies & consultancy

Wil je weten hoe gastvrij jouw ontvangst is en op welke punten jullie kunnen verbeteren? Onze consultants komen graag in cognito bij je langs voor een 0-meting en een verbeteradvies.

Dit zeggen onze klanten...

We vinden het belangrijk dat jij tevreden bent. Daarom vragen we regelmatig hoe onze klanten onze samenwerking ervaren. Samen reflecteren we en sturen we bij waar nodig. Zo blijven we onze dienstverlening optimaliseren! Benieuwd hoe onze huidige klanten onze samenwerking ervaren? Hieronder lichten we er een paar uit.

Voordelen samenwerking met SPARQ

Onze dochteronderneming SPARQ is al ruim dertig jaar hét visitekaartje van grote bedrijven en overheidsinstellingen in Nederland. Ze geloven in de toegevoegde waarde van persoonlijk contact omdat dit één van de punten is waarop organisatie zich kan onderscheiden en mensen aan zich kan binden. Met een team van ervaren consultants en recruiters hebben ze volledige focus op het verzorgen van zowel medewerkers als handvatten om jouw ontvangst tot een hoger niveau te brengen.

Neem contact op  

Nationale Ontvangst Barometer

Al jaren onderzoekt SPARQ de tevredenheid in ontvangst in het Nederlandse bedrijfsleven en bij zorg- en overheidsinstellingen. Dit objectieve onderzoek, de Nationale Ontvangst Barometer, is geïnitieerd door SPARQ in samenwerking met Marketresponse. In de laatste editie besteedt SPARQ speciale aandacht aan het kantoor van de toekomst, technologische innovaties en duurzaamheid in het ontvangst.