Onze diensten: dit kunnen wij voor je betekenen
Naast het feit dat we er alles aan doen om de juiste profielen voor jouw bedrijf te vinden, bieden we bij SPARQ nog veel meer diensten aan. Van uitzenden tot poolmanagement en van werving & selectie tot volledige ontzorging.
Uitzenden
Wanneer je op korte termijn vakkundige ontvangst- of facilitaire medewerkers nodig hebt, is uitzenden een goede optie. Op basis van jouw wensen en eisen kijken we of we iemand in onze pool hebben die daaraan voldoet. Is dat niet zo? Dan zetten we een vacature uit. Een groot voordeel van uitzenden is dat wij formeel gezien de werkgever zijn. Daarmee loop jij weinig risico en zijn wij verantwoordelijk voor de administratie en ziekterisico’s.
Uitzenden is een hele geschikte optie wanneer je vervanging zoekt voor tijdelijke uitval. Maar ook wanneer je te maken hebt met seizoenspieken en -dalen.
Poolmanagement
Hou je van zekerheid en wil je je service altijd op hoog niveau houden? Met behulp van poolmanagement kunnen we speciaal voor jou een pool van flexibele medewerkers creëren. Deze receptionisten zijn ingewerkt bij jou op locatie en kunnen altijd inspringen wanneer je vaak te maken hebt met ziekteverzuim of vakanties. De grootte van de pool wordt bepaald op basis van de verwachte ‘onverwachte’ inzet.
Ontzorging
Wanneer je kiest voor ontzorging nemen wij alles rondom jouw ontvangst uit handen. Hoe we dat doen? Met behulp van een site manager! Deze persoon heeft volledige focus op jouw receptie en zorgt ervoor dat zowel de roostering, planning als operationele aansturing tot in de puntjes geregeld worden.
Werving & selectie
Ben je op zoek naar een ervaren medewerker maar lukt het niet om deze persoon te vinden? Met behulp van werving & selectie nemen wij het hele recruitmentproces van je over. We stoppen pas tot er een goede match is tussen jou en jouw nieuwe werknemer.
Trainingen op maat
Heb jij je team al helemaal compleet maar wil je ze extra motiveren en inspireren? Wij bieden trainingen op maat aan. Afhankelijk van jouw verbeterwensen zorgen we voor een perfect aansluitende training. Denk bijvoorbeeld aan training in hoe je op een gastvrije manier mensen via de telefoon te woord kunt staan. Of hoe je ervoor zorgt dat een gast zich direct welkom voelt wanneer hij of zij jouw kantoor binnenstapt.
Verbeteradvies & consultancy
Wil je weten hoe gastvrij jouw ontvangst is en op welke punten jullie kunnen verbeteren? Onze consultants komen graag in cognito bij je langs voor een 0-meting en een verbeteradvies.