Personeel voor Customer Contact Centers

De medewerkers van jouw contact- of callcenter zijn het visitekaartje van jouw bedrijf. Maar hoe vind je de juiste mensen? Tempo-Team kent de HR-uitdagingen in jouw branche als geen ander en helpt je graag. We bieden altijd de juiste lijnen naar het grootste talent. Onze customer contact center medewerkers zijn stuk voor stuk deskundig en gemotiveerd. 

Selecteren van de beste mensen is ons dagelijks werk. Of het nu gaat om customer contact center- of ICT-medewerkers of een teamleider, om inkomend of uitgaand. We bieden altijd de juiste lijnen naar het grootste talent. Direct bespreken wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem contact op met een van de vestigingen.

Zorgvuldige selectie customer contact center agents

Onze customer contact centers medewerkers zijn stuk voor stuk deskundig en gemotiveerd. Bij de selectie van kandidaten beoordelen we altijd streng op klantgerichtheid en inlevingsvermogen. Uiteraard beschikken ze ook over de juiste kennis. En met ons modulaire opleidingsprogramma houden we dat voortdurend op peil.

Kwaliteit is een keuze

Tempo-Team kiest voor kwaliteit. Daarom leveren wij ook diensten waarmee je de kwaliteit in jouw organisatie waarborgt. Wij helpen je de prestaties en bereikbaarheid van jouw medewerkers te meten of prestatie-assessments af te nemen. Via het Verloopmanagement Programma brengen we de oorzaken van het personeelsverloop in jouw organisatie in kaart, waarna we verbeteringen doorvoeren. Onze focus ligt op de continuïteit van jouw organisatie.