Klantenservice nodig? Bel Tempo-Team!

Hallo met... Weet jij wel wie de telefoon opneemt binnen je bedrijf? En hoe? Als je het via Tempo-Team regelt dat weet je sowieso dat het gesmeerd loopt! Pak daarom zelf even de telefoon en bel Tempo-Team. Dan regelen wij dat jouw klantenservice morgen nog tiptop in orde is.  

Wij noemen onze klantenservice-flexwerkers ook wel ‘customer contact center medewerkers’. Zij zijn deskundig, getraind en gemotiveerd. Nog meer voordeel? Ja! Ze kunnen klanten via verschillende kanalen te woord staan, via de telefoon én social media. Twee vliegen in één klap dus.

Met ons opleidingsprogramma houden we de kennis van onze flexwerkers op peil. Zij zijn daardoor op de hoogte van alle laatste trends. Of het nou gaat om telefoon, e-mail, Snapchat, Twitter, Facebook of LinkedIn.

Nog vragen? Neem contact op met een van de vestigingen.

Gebruik onze kennis!

Ben je geïnteresseerd in wat wij voor je kunnen betekenen?