Personeel voor uw Customer Contact Centers

De medewerkers van uw contact- of callcenter zijn het visitekaartje van uw bedrijf. Maar hoe vindt u de juiste mensen? Tempo-Team kent de HR-uitdagingen in uw branche als geen ander en helpt u graag. We bieden altijd de juiste lijnen naar het grootste talent. Onze customer contact center medewerkers zijn stuk voor stuk deskundig en gemotiveerd. 

Selecteren van de beste mensen is ons dagelijks werk. Of het nu gaat om customer contact center- of ICT-medewerkers of een teamleider, om inkomend of uitgaand. We bieden altijd de juiste lijnen naar het grootste talent. Direct bespreken wat wij voor u kunnen betekenen? Neem contact op met een van de vestigingen.

Zorgvuldige selectie customer contact center agents

Onze customer contact centers medewerkers zijn stuk voor stuk deskundig en gemotiveerd. Bij de selectie van kandidaten beoordelen we altijd streng op klantgerichtheid en inlevingsvermogen. Uiteraard beschikken ze ook over de juiste kennis. En met ons modulaire opleidingsprogramma houden we dat voortdurend op peil.

Kwaliteit is een keuze

Tempo-Team kiest voor kwaliteit. Daarom leveren wij ook diensten waarmee u de kwaliteit in uw organisatie waarborgt. Wij helpen u de prestaties en bereikbaarheid van uw medewerkers te meten of prestatie-assessments af te nemen. Via het Verloopmanagement Programma brengen we de oorzaken van het personeelsverloop in uw organisatie in kaart, waarna we verbeteringen doorvoeren. Onze focus ligt op de continuïteit van uw organisatie.