Het melden van klachten
Tempo-Team vindt de kwaliteit van dienstverlening erg belangrijk. Daarom nemen wij iedere klacht zeer serieus. Wanneer er een klacht is over de dienstverlening van Tempo-Team, dan ontvangen wij deze graag. Zo kunnen wij onze dienstverlening verder optimaliseren. Tempo-Team heeft een klachtenregeling voor zowel werkgevers als voor werknemers.
Kwaliteitslijn
Wanneer je een klacht hebt over de dienstverlening van Tempo-Team en je er met jouw contactpersoon op de vestiging niet uitkomt, dan kun je de klacht via de gratis Kwaliteitslijn 0800 777 71 11 of via het klachtenformulier indienen. Binnen veertien dagen ontvang je een reactie op de klacht.
Klachtenprocedure
De ontvanger van de klacht registreert de klacht op het klachtenformulier van Tempo-Team. Hij of zij leest de omschrijving van de klacht net zolang voor totdat de klant zich hiermee helemaal akkoord verklaart. Hij of zij informeert de klant over de verdere behandeling van de klacht.
De verantwoordelijke manager wordt direct geïnformeerd, zodat er zonder vertraging actie ondernomen kan worden. Per e-mail ontvangt de manager het klachtenformulier. De manager neemt uiterlijk binnen twee werkdagen nadat de klacht bij de kwaliteitslijn is binnengekomen contact op met de klant. De klacht wordt zo mogelijk meteen opgelost of er wordt afgestemd welke maatregelen kunnen worden getroffen.
Na behandeling van de klacht vult de manager het klachtenformulier volledig in en stuurt dit terug naar het Centrale Meldpunt Klachten.