Op zoek naar een administratief medewerker? Plaats je vacature!

Afspraken inplannen, de telefoon opnemen, de agenda bijhouden en vergaderzalen boeken? Je nieuwe administratief medewerker staat voor je klaar! Check hieronder wat onze administratief medewerkers allemaal voor je doen, plaats je vacature meteen of bel ons gewoon even. Handig: als we je spreken, regelen we ook toegang tot je online omgeving in Mijn Tempo-Team. Hier zie je 24/7 een mooie selectie aan kandidaten! Liever meteen zelf aan de slag? Ook dan vind je hier superhandige recruitment tips die je verder helpen.

Liever meteen even bellen? 👇 Dat kan op 020-3057798.

Plaats direct je vacature Bel ons meteen!

Of plan een terugbelverzoek in.

Op deze pagina: 

Hoe makkelijk vind je op dit moment fijne administratief medewerkers?

Arbeidsmarkt

De vraag naar administratief medewerkers is groot. En dat merk je op de arbeidsmarkt! In de Randstad is de arbeidsmarkt voor administratief medewerkers heel krap. Het is dus flink zoeken naar beschikbare administratief medewerkers!
Aantal kandidaten in onze database De arbeidsmarkt mag dan krap zijn, maar gelukkig hebben wij een database met meer dan 85.000 kandidaten! We twijfelen er niet aan dat je nieuwe collega daar tussen zit. 😉
Opleiding en uren 90% van de administratief medewerkers heeft een mbo-opleiding afgerond. Dit zijn meestal functies van 32 tot 40 uur per week.
Salaris Een administratief medewerker verdient gemiddeld tussen de €12,75 en €17,00 per uur. Benieuwd naar het prijskaartje voor jou als werkgever? Zo berekenen wij de kosten.
Voorkeuren Salaris, werksfeer en inhoud van het werk zijn de motivaties van administratief medewerkers. Plezier in het werk is voor administratief medewerkers vaak erg belangrijk, net als een goede werk-privébalans.
Vergelijkbare functies

Misschien ben je ook wel op zoek naar een: 

  • bedrijfsadministratief medewerker;
  • boekhouder;
  • administrateur
  • telefonist.
  • ...of een andere vergelijkbare functie!

Meteen gebruikmaken van onze database met meer dan 85.000 potentiële kandidaten? Geef plaats gratis je vacature en we zoeken met je mee!


Plaats je vacature

Wat is het verschil met een financieel administratief medewerker?

Het verschil tussen een administratief medewerker en een financieel administratief medewerker is bij elke organisatie anders, maar over het algemeen heeft een administratief medewerker meer algemene taken. Dus ben je op zoek naar een echte allrounder voor je administratie? Dan ben je bij onze administratief medewerkers aan het juiste adres! Toch op zoek naar iemand die zich vooral met de financiële administratie bezighoudt? Bekijk hier dan wat onze financieel administratief medewerkers allemaal voor je doen.

De do's en dont's voor het werven van administratief medewerkers

Hier selecteren wij onze administratief medewerkers op!

Administratie is organisatie. Dat begrijpen wij helemaal, en daarom zorgen we dat onze administratief medewerkers echte talenten zijn op het gebied van georganiseerd werken. Omdat ze het administratief werk vooral alleen moeten doen, selecteren we kandidaten die goed zelfstandig kunnen werken.

Verder letten we op deze belangrijke punten:
Servicegerichtheid: Je administratief medewerkers komen veel in contact met je klanten. Onze kandidaten zijn sociaal en klantgericht, je klant is dus in goede handen!
Kennis van administratieve systemen: Dat is wel zo handig als administratief medewerker. 😉 Daarom maken we het je makkelijk en bieden we onze kandidaten opleidingen en trainingen aan.
Kennis van back-office en boekhouding: Het is niet alleen belangrijk dat je administratief medewerkers de systemen begrijpen, maar natuurlijk ook dat ze weten wat ze ermee moeten doen. Onze administratief medewerkers zijn startklaar en gaan meteen bij je aan de slag.
Commercieel inzicht: Onze kandidaten houden altijd het grotere plaatje in hun achterhoofd. Alle taken van je administratief medewerker dragen eraan bij dat je je product of dienst verkoopt! En dat is wat telt.
Kennis van het bijhouden en verwerken van transacties: Je administratief medewerkers houden vaak ook je financiën bij. We zorgen dat onze kandidaten de kennis hebben om dit voor je te regelen! 

Vacaturetekst live en dan.. achterover leunen? Echt niet! Gezien de schaarste van dit profiel is in actie komen super belangrijk! Dat wij 85.000 kandidaten in onze database hebben zitten komt omdat we áltijd proactief werven op deze belangrijke doelgroep. En zit jouw nieuwe collega er nog niet tussen? Dan zetten we een extra stapje bij. Wat doen we om jouw kandidaat te vinden?

👉Sociale media: wij bereiken maandelijks meer dan 400.000 mensen via onze social kanalen
👉Searchen: onze recruiters zijn pro in het vinden van de beste kandidaat via bijvoorbeeld Monsterboard, Werk.nl en Jobbird en LinkedIn.
👉Topwerkgeverspagina: niets is leuker dan voor een goede werkgever te werken. En hoe wij dat de kandidaten laten weten? Door onze topwerkgeverpagina’s!
👉Videotures: hoe leuk is het om bij jou te werken? Nou, zo leuk! Met onze videotures geven we kandidaten een inkijkje in hun toekomstige werkplek. Check hier de videotures!  

Liever zelf doen? 
Een administratief medewerker vind je niet vanzelf. Daarom hebben wij de recruitment Big Five voor je op een rijtje gezet!
Stap 1: Zó bepaal jij de juiste functie-eisen voor jouw functieprofiel
Stap 2: Schrijf in 6 stappen een wervende vacaturetekst
Stap 3: Zoekstrategieën om de beste match te vinden!
Stap 4: Kies de meest geschikte kandidaat
Stap 5: Werknemer gevonden? Tijd voor de onboarding!

Voor deze werkgevers werven wij administratief medewerkers

Onze opleidingen en trainingen voor administratief medewerkers:

We helpen onze administratief medewerkers zich te ontwikkelen! Met onze opleidingen en trainingen worden ze nóg beter in hun werk. Op ons platform Mijn Groei in Mijn Tempo-Team vinden onze kandidaten gratis trainingen, zoals:

  • Nog doelgerichter werken
  • Overstappen naar office
  • Excel compleet

Administratief medewerker gezocht? Dit zijn de kosten!

We vinden je nieuwe collega in no-time! Binnen 24 uur nemen we contact met je op en helpen we je verder. Maar natuurlijk ben je ook benieuwd naar de kosten. De prijs hangt af van de schaarste op de arbeidsmarkt, het bruto salaris van je nieuwe medewerker en de regio. Lees hier hoe de kosten bepaald worden! Je betaalt pas wanneer je nieuwe collega start. Plaats je vacature snel: na het plaatsen van de vacature laten we je direct zien hoeveel het gaat kosten! 

Plaats je vacature

Op zoek naar nieuw personeel? Geef je vacature aan ons door!

Heb je personeel nodig, maar geef je dit graag uit handen? Tempo-Team regelt het voor je! Geef je vacature door en wij nemen snel contact met je op,

Heb je een vraag? Anne staat voor je klaar!

Anne Maas

Vrolijke klantconsultant